Heeft iemand ervaring met Music Store?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Quasimodo

Heeft iemand ervaring met Music Store?

Bericht door Quasimodo »

Heeft iemand ervaring met de online shop Music Store. Klik hier.

De prijzen zijn nl. zeer scherp en ik heb geen ervaring met het online kopen van instrumenten en amps, dus vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Ja, nu wel. Ik heb er ruim twee weken geleden iets besteld en wacht nog steeds op betalingsinformatie.

Als je dan toch iets uit Duitsland wil halen, doe het bij Thomann of Musik Produktiv.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

De vraag is briljant getimed!!!!!!!! :roll:
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
koentje_bassist
Berichten: 1684
Lid geworden op: 05 okt 2006, 21:48

Bericht door koentje_bassist »

Nooit problemen gehad met de musicstore en met vragen kan je altijd naar Reza mailen. Laatste tijd heb ik wel meer bij Thomann besteld.
Little Mark II - Traveler 102 - een hoop effecten - EBMM Stingray 4+5
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

nooit problemen mee gehad, ik laat wel altijd onder rembours versturen.. heb je het binnen 2 dagen thuis en geen gezeik met facturen die te laat komen, overschrijven naar het buitenland etc. (wat meestal ook een weekje duurt)
Gebruikersavatar
InTheFade
Berichten: 505
Lid geworden op: 14 jan 2008, 21:18

Bericht door InTheFade »