Heeft iemand ervaring met Music Store?
Heeft iemand ervaring met Music Store?
Heeft iemand ervaring met de online shop Music Store. Klik hier.
De prijzen zijn nl. zeer scherp en ik heb geen ervaring met het online kopen van instrumenten en amps, dus vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt.
De prijzen zijn nl. zeer scherp en ik heb geen ervaring met het online kopen van instrumenten en amps, dus vandaar mijn vraag.
Alvast bedankt.
- koentje_bassist
- Berichten: 1684
- Lid geworden op: 05 okt 2006, 21:48
Ik en vrienden hebben al meermaals materiaal besteld uit de musicstore en er al 2 keer op bezoek geweest. (drumvellen, snare, snaren, 2 zanginstallaties, audio interface etc.) Ik heb niks dan lovende woorden over hun service en klantenbeleid en als je mailt naar de contactpersoon voor jouw land (denk dat Vlaams gedeelte van belgie en nederland zelfde contactpersoon hebben) als je vragen hebt, mailen ze steevast terug. Om een voorbeeld te geven van hun service.
Ik had een veiling gewonnen van een TAPCO firewire audio interface en kreeg gelijk een mail dat ik gewonnen had met wat info voor de betaling. Echter was er geen rekening gehouden dat er ook buitenlanders zoals ik meededen dus heb ik gemaild. De oorsrponkelijke mail was in het Duits maar ik antwoordde gewoon in het Engels. Ik kreeg binnen de 2u (was tijdens kantooruren) een reply met alle informatie in het Engels. Die heb ik dan betaald met visa en dag later kreeg ik al een tracking order. Helaas pindakaas liep er hier iets mis. Na 3 dagen zag ik op de tracking order dat alles geleverd was maar ik heb niks gekregen. Ik heb dan maar gemaild om te vragen wat er gaande was. De contactpersoon vroeg me om voor de zekerheid eens bij de buren aan te bellen en hij ging het koeriersbedrijf contacteren. Na enkele dagen tot constatie gehouden dat ofwel de buren liegen of het pakket is ergens kwijtgeraakt. Terug contactpersoon gemaild (had me al gemaild dat koeriersbedrijf hen verzekerde dat alles geleverd was). Contactpersoon mailde me dat ik binnen de 24u een mail ging krijgen met verdee instructies. Dezelfde dag kreeg ik een mail die ik moest uitprinten, ondertekenen en terugfaxen. Daarop stond dat ik naar eer en geweten geen pakket ontvangen had. Alles teruggefaxed en 4 dagen later had ik mijn audio interface.
Dus als mensen me vragen als musicstore te doen is, dan zeg ik volmondig ja
EDIT:
Ik kies er wel atlijd voor om met VISA te betalen ipv met factuurtjes ed.
Ik had een veiling gewonnen van een TAPCO firewire audio interface en kreeg gelijk een mail dat ik gewonnen had met wat info voor de betaling. Echter was er geen rekening gehouden dat er ook buitenlanders zoals ik meededen dus heb ik gemaild. De oorsrponkelijke mail was in het Duits maar ik antwoordde gewoon in het Engels. Ik kreeg binnen de 2u (was tijdens kantooruren) een reply met alle informatie in het Engels. Die heb ik dan betaald met visa en dag later kreeg ik al een tracking order. Helaas pindakaas liep er hier iets mis. Na 3 dagen zag ik op de tracking order dat alles geleverd was maar ik heb niks gekregen. Ik heb dan maar gemaild om te vragen wat er gaande was. De contactpersoon vroeg me om voor de zekerheid eens bij de buren aan te bellen en hij ging het koeriersbedrijf contacteren. Na enkele dagen tot constatie gehouden dat ofwel de buren liegen of het pakket is ergens kwijtgeraakt. Terug contactpersoon gemaild (had me al gemaild dat koeriersbedrijf hen verzekerde dat alles geleverd was). Contactpersoon mailde me dat ik binnen de 24u een mail ging krijgen met verdee instructies. Dezelfde dag kreeg ik een mail die ik moest uitprinten, ondertekenen en terugfaxen. Daarop stond dat ik naar eer en geweten geen pakket ontvangen had. Alles teruggefaxed en 4 dagen later had ik mijn audio interface.
Dus als mensen me vragen als musicstore te doen is, dan zeg ik volmondig ja
EDIT:
Ik kies er wel atlijd voor om met VISA te betalen ipv met factuurtjes ed.
Prima ervaring mee... de winkel zelf is vrij massaal en onpersoonlijk, maar als je iets besteld zijn ze snel, goedkoop en vriendelijk. Als ik iets nodig heb kijk ik altijd even of het bij thomann of musikproduktiv neit goedkoper is... als het hetzelfde is bestel ik liever bij musicstore eerlijk gezegd, gewoon omdat hun site lekkerder in elkaar zit, overzichtelijker zoeken.
Age quod agis
Ik heb 2 maanden geleden een gitaar besteld bij Thomann en heb na 5 weken wachten de bestelling maar gecancelled... Ook niet echt een reden gehoord en zeer korte antwoorden van de medewerker. Ik denk dat ik een uitzondering ben.vaas schreef:+1koentje_bassist schreef:Laatste tijd heb ik wel meer bij Thomann besteld.
Ik bestel ook alles bij Thomann. Prima service
Ik heb een keer een versterker besteld bij musikproduktiv en ik had daar juist problemen, eigenlijk niet met MP maar vooral met de vervoerder, die was niet echt gewend om particulieren te bedienen en vond het nogal een probleem om met de vrachtwagen Rotterdam Centrum in te rijden. Toen ik vervolgens om een tijdslot vroeg (heb geen zin om de hele dag binnen te zitten wachten) was het in eerste instantie tussen 8 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds