Heeft iemand ervaring met Music Store?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Quasimodo

Heeft iemand ervaring met Music Store?

Bericht door Quasimodo »

Heeft iemand ervaring met de online shop Music Store. Klik hier.

De prijzen zijn nl. zeer scherp en ik heb geen ervaring met het online kopen van instrumenten en amps, dus vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Ja, nu wel. Ik heb er ruim twee weken geleden iets besteld en wacht nog steeds op betalingsinformatie.

Als je dan toch iets uit Duitsland wil halen, doe het bij Thomann of Musik Produktiv.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

De vraag is briljant getimed!!!!!!!! :roll:
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
koentje_bassist
Berichten: 1684
Lid geworden op: 05 okt 2006, 21:48

Bericht door koentje_bassist »

Nooit problemen gehad met de musicstore en met vragen kan je altijd naar Reza mailen. Laatste tijd heb ik wel meer bij Thomann besteld.
Little Mark II - Traveler 102 - een hoop effecten - EBMM Stingray 4+5
Gebruikersavatar
gothax
Berichten: 4088
Lid geworden op: 07 jun 2005, 13:51

Bericht door gothax »

nooit problemen mee gehad, ik laat wel altijd onder rembours versturen.. heb je het binnen 2 dagen thuis en geen gezeik met facturen die te laat komen, overschrijven naar het buitenland etc. (wat meestal ook een weekje duurt)
Gebruikersavatar
InTheFade
Berichten: 505
Lid geworden op: 14 jan 2008, 21:18

Bericht door InTheFade »

Ik en vrienden hebben al meermaals materiaal besteld uit de musicstore en er al 2 keer op bezoek geweest. (drumvellen, snare, snaren, 2 zanginstallaties, audio interface etc.) Ik heb niks dan lovende woorden over hun service en klantenbeleid en als je mailt naar de contactpersoon voor jouw land (denk dat Vlaams gedeelte van belgie en nederland zelfde contactpersoon hebben) als je vragen hebt, mailen ze steevast terug. Om een voorbeeld te geven van hun service.

Ik had een veiling gewonnen van een TAPCO firewire audio interface en kreeg gelijk een mail dat ik gewonnen had met wat info voor de betaling. Echter was er geen rekening gehouden dat er ook buitenlanders zoals ik meededen dus heb ik gemaild. De oorsrponkelijke mail was in het Duits maar ik antwoordde gewoon in het Engels. Ik kreeg binnen de 2u (was tijdens kantooruren) een reply met alle informatie in het Engels. Die heb ik dan betaald met visa en dag later kreeg ik al een tracking order. Helaas pindakaas liep er hier iets mis. Na 3 dagen zag ik op de tracking order dat alles geleverd was maar ik heb niks gekregen. Ik heb dan maar gemaild om te vragen wat er gaande was. De contactpersoon vroeg me om voor de zekerheid eens bij de buren aan te bellen en hij ging het koeriersbedrijf contacteren. Na enkele dagen tot constatie gehouden dat ofwel de buren liegen of het pakket is ergens kwijtgeraakt. Terug contactpersoon gemaild (had me al gemaild dat koeriersbedrijf hen verzekerde dat alles geleverd was). Contactpersoon mailde me dat ik binnen de 24u een mail ging krijgen met verdee instructies. Dezelfde dag kreeg ik een mail die ik moest uitprinten, ondertekenen en terugfaxen. Daarop stond dat ik naar eer en geweten geen pakket ontvangen had. Alles teruggefaxed en 4 dagen later had ik mijn audio interface.

Dus als mensen me vragen als musicstore te doen is, dan zeg ik volmondig ja :D

EDIT:

Ik kies er wel atlijd voor om met VISA te betalen ipv met factuurtjes ed.
Bad MF
Belgische meeting HIER
Persoonlijke Topic hier
Gebruikersavatar
vaas
Berichten: 115
Lid geworden op: 27 okt 2003, 16:08

Bericht door vaas »

koentje_bassist schreef:Laatste tijd heb ik wel meer bij Thomann besteld.
+1
Ik bestel ook alles bij Thomann. Prima service :thumbsup:
Sam
Berichten: 174
Lid geworden op: 23 nov 2007, 00:58

Bericht door Sam »

Ik heb al vrij vaka bij music store ebsteld. Prima service als je het mij vraagt. Ik betaal wel altijd met visa ook.
Als je met een vraag zit, kan je ook altijd bellen op hun Nederlandstalig telefoonnummer.
Gebruikersavatar
Kloffie
Berichten: 267
Lid geworden op: 19 jan 2008, 16:01

Bericht door Kloffie »

Prima ervaring mee... de winkel zelf is vrij massaal en onpersoonlijk, maar als je iets besteld zijn ze snel, goedkoop en vriendelijk. Als ik iets nodig heb kijk ik altijd even of het bij thomann of musikproduktiv neit goedkoper is... als het hetzelfde is bestel ik liever bij musicstore eerlijk gezegd, gewoon omdat hun site lekkerder in elkaar zit, overzichtelijker zoeken.
Age quod agis
Gebruikersavatar
Beks
Berichten: 735
Lid geworden op: 14 feb 2006, 23:07

Bericht door Beks »

Bultrug, ik heb één tip voor u: lees eerst pagina 2 op mijne persoonlijke forumtopic (Beks).
Poundin' the toms
Slappin' the strings
Amps to the max
And an ape that sings
Gebruikersavatar
stefan
Berichten: 1206
Lid geworden op: 20 feb 2005, 21:04

Bericht door stefan »

vaas schreef:
koentje_bassist schreef:Laatste tijd heb ik wel meer bij Thomann besteld.
+1
Ik bestel ook alles bij Thomann. Prima service :thumbsup:
Ik heb 2 maanden geleden een gitaar besteld bij Thomann en heb na 5 weken wachten de bestelling maar gecancelled... Ook niet echt een reden gehoord en zeer korte antwoorden van de medewerker. Ik denk dat ik een uitzondering ben.
Quasimodo

Bericht door Quasimodo »

rich13 schreef:De vraag is briljant getimed!!!!!!!! :roll:
Vertel?
Quasimodo

Bericht door Quasimodo »

Hartelijk dank voor jullie reacties.

Music Store heeft de Fender Rumble 60 voor € 70(!) minder staan dan de winkel waar ik hem heb uitgeprobeerd.

Thoman verkoopt deze niet trouwens.
Gebruikersavatar
Rupert
Berichten: 588
Lid geworden op: 05 dec 2005, 17:59

Bericht door Rupert »

Ik heb een keer een versterker besteld bij musikproduktiv en ik had daar juist problemen, eigenlijk niet met MP maar vooral met de vervoerder, die was niet echt gewend om particulieren te bedienen en vond het nogal een probleem om met de vrachtwagen Rotterdam Centrum in te rijden. Toen ik vervolgens om een tijdslot vroeg (heb geen zin om de hele dag binnen te zitten wachten) was het in eerste instantie tussen 8 uur 's ochtends en 7 uur 's avonds :roll:
Quasimodo

Bericht door Quasimodo »

Beks schreef:Bultrug, ik heb één tip voor u: lees eerst pagina 2 op mijne persoonlijke forumtopic (Beks).
Mwah, vervelend maar niet shocking.

Je hebt iig gekregen wat je hebt besteld.

Zelfs de wieltjes.
Plaats reactie