betaalbare 5-snarige bas

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

betaalbare 5-snarige bas

Bericht door rich13 »

Hee medelagetonenliefhebbers,

Ik speel al sinds jaar en dag op mijn eerste grote liefde, een originele Japanse Aria Pro II. Qua klankkleur heb ik m gekozen boven de oude Yamaha BB-lijn, en ik speel er elke week (OK bijna elke dag) met veel plezier op.

Maar helaas, nu zit ik met een toetsenist, wiens synth wel heel ver naar links doorloopt..............En wil ik eigenlijk 5-snaar gaan spelen. Dat heb ik al geprobeerd, en op zich beviel dat goed (lekker hoor, lage tonen!!!!! :D ).

Maar nu zit ik met een dilemma, welke is wat? Wie kan mij tips geven voor een goede, beetje betaalbare 5-snarige bas? Ik zet expres geen richtprijs neer, want misschien levert dit ook wat voor anderen op, met wellicht een ander budget dan ik.
Gebruikersavatar
Kilian.
Berichten: 1454
Lid geworden op: 16 apr 2005, 11:28

Bericht door Kilian. »

Dan ga ik lekker toch vragen watvoor toon je wilt ;)
Anders kan ik net zo goed gaan roepen: FENDER, YAMAHA etc.

Wat ik wel in zou kijken is Yamaha. Ik had een 5 snarige actieve bespeeld en guess what.. Het was de eerste 5 snarige bass en actieve bass die ik wel wat vond 8)
none.
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Fame Baphomet van Musicstore.com :roll: :wink:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Nou eh Kilian, daar kan ik kort over zijn: ALLES!!!!!!!!