Lomenzo Ashdown HyperDrive?

Plaats hier berichten over alles wat met effectapparatuur te maken heeft
Gebruikersavatar
jeroentg
Berichten: 592
Lid geworden op: 04 apr 2007, 17:46

Bericht door jeroentg »

Heb 'm net binnen. Dinsdag besteld bij Absolute Guitars (UK). Heb er net heel even mee zitten spelen and I like it! Vooral die blend functie is inderdaad geniaal. Aanrader.

Edit: vanavond gerepeteerd en hij stond gewoon de hele tijd aan, ongeveer Lomenzo's favoriete setting (PDF te downloaden op de Ashdown-site). YES! Er kwam een heerlijk randje bij - "adds a touch of high frequency harmonic content" - Klopt.

Ik voelde me ook gelijk heel erg stoer... :?
Fender LE Lightweight Ash Am. Prof. J Bass • Fender AS P Bass • Yamaha Superbass 1200S • Yamaha BB414 • Yamaha BB415 • Kala UBass • RMI/Lehle Basswitch IQ DI • Tech21 Bass Fly Rig • SansAmp BDDI V2 • Fender Rumble 100 •
Gebruikersavatar
LANnerd
Berichten: 36
Lid geworden op: 13 sep 2009, 16:18

Bericht door LANnerd »

Maar is er dan niemand die zich er net als ik aan stoort dat bij het gebruik van zown blend knop je het idee hebt 2 bassen te horen?
Heb dat zelf gehad met een boss odb-3 en later ook met het proberen van een bigmuff over 2 versterkers(1 clean en 1 met bigmuff).
Het klonk allemaal wel lekker, maar ik hoorde constant duidelijk echt 2 instrumenten en dat irriteerde mij mateloos!
Heb dan nu ook een fulltone gekocht ^^
Please consume alcoholic beverages before reading this post. Side effects from post may include nausea, drowsiness, or flame wars. If reading this post causes bean sprouts to grow out of your ear, immediately consult a physician.
Midian
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 dec 2007, 11:05

Bericht door Midian »

Kwas er idd wel heel happy mee eingelijk maar de laatste weken had ik zoiets van; voegt ie nu nog wat toe? kwerd er een beetje onrustig van ook.......gisteraaf heb ik hem uit het signaal getrokken. Ben best van de herrie en distortions maar dit werd teveel ff.
Warwick, Bassline, Darkglass, Markbass, Zoom
Gebruikersavatar
riotriot
Berichten: 1708
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:18

Bericht door riotriot »

Mocht iemand deze weg doen, dan hoor ik het graag..
Riot riot, it doesn't matter who!
Riot riot, what are you gonna do?
Plaats reactie