Evidence Audio Snoeren

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!

Berichtdoor Haico op 23 jun 2008, 15:48

AGF technologie hoeft niet veel te kosten!
Zo'n transparant geluid heb je nog nooit gehoord...

Haico schreef:EDIT: Even een beetje zakelijk.

Ik las laatst wat over een innovatie op kabelgebied. Het zijn kabels met AGF* technologie. Door de AGF* technologie onstaat er een goede isolatie tussen de bron en de ontvanger.

Door deze isolatie ontstaat tussen de kern en de mantel een hoog capacitatief veld. Andere kenmerken zijn dat er totaal GEEN ruis over deze verbinding is, en ongewenste frequenties worden ook niet doorgelaten. In een AGF* kabel heb je ook geen last van rondvliegende electronen! Dit kan je echt niet vergelijken met een normale kabel met zuurstofvrij koper. Bij een AGF* worden stoffen waaronder zuurstof juist gebruikt om de isolatie te bevorderen.

Ik heb het eens goed bekeken. Met de huidige markt denk ik dat ik ze voor 35 Euro importeren en aanbieden. De truuk zit in de connectie, dus van mij kan je elke lengte krijgen voor die 35 Euro. Zouden er geinteresseerden zijn? Nee, ik ga heb sterker vertellen. Wie wilt GRATIS een kabel met AGF* technologie PROBEREN?? Laat me weten welke lengte je wilt...

*) AFG staat voor "Air Gap Filter".

Wie durft?
Cassette Culture Studio
■ (mijn computer is een zwart dooske)
Haico
onverlaat

Berichtdoor Roro92 op 23 jun 2008, 15:53

Ik heb al goede kabels, of ga je beweren dat die nóg helderder zijn dan die van Butch?
Roro92
ex-ex-gek

Berichtdoor Thunder op 23 jun 2008, 15:57

Haico schreef:Wie durft?

Ik zat zowiezo al aan een nieuw snoer te denken. Dus waarom niet, ik vind het wel een geinig onderwerp. Ik moet wel even mijn huidige maten thuis opmeten want ik wil niet te kort bestellen. Dan laat ik het je wel weten.
Thunder

Berichtdoor VDBROEK81 op 23 jun 2008, 16:02

ikheetbas schreef: maar,mensen blijven eksters, mooie (dure?) spullen blijven een verleiding...
en dat geeft ook niks, goed voor de economie. Als je er zelf in geloofd dan werkt het en zo moet je het eigenlijk houden, wetenschappelijk gezien is het nl erg moeilijk te verdedigen.

Dat airgap filter idee is zo gek nog niet, we moeten eigenlijk gewoon draadloos hebben dus :)
VDBROEK81

Berichtdoor ikheetbas op 23 jun 2008, 16:22

wie durft?
35 euro zeg je... als je het thuis hebt liggen kom ik wel even buurten, ik ben dan ook wel nieuwsgierig.
die hier ooit vaker was
ikheetbas

Berichtdoor Monolith op 23 jun 2008, 17:12

Haico. Ik stik hier bijna. Bob Sagetting kappen nou!
Monolith

Berichtdoor Thunder op 23 jun 2008, 17:14

Ah, worden hier weer eens goedgelovige forumleden in het ootje genomen? :lol:
Thunder

Berichtdoor Stinky op 23 jun 2008, 17:14

:mrgreen:
Stinky

Berichtdoor ikheetbas op 23 jun 2008, 17:20

jongens! meespelen!
die hier ooit vaker was
ikheetbas

Berichtdoor Haico op 23 jun 2008, 18:15

Laat maar Sebas, ik ga mijn prototype laten zien...

Afbeelding

Natuurlijk ga ik Neutriks gebruiken. De isolatie moet natuurlijk wel 100% door de kabel gaan... Dus:

- Isolatie tussen bron en ontvanger
- Hoeft niet veel te kosten
- Transparant geluid
- Geen ruis
- Geen ongewenste frequenties
- Maar ook geen gewenste frequenties

Nou, het bewijs is geleverd. Had ik toch weer wat mensen enthousiast gemaakt met het rondstrooien van wat technische bullshit. Bijna nog bestellingen binnengehad ook. JIJ STONK ER OOK IN STINKY!! Je zit wel te lachen maar jij was de eerste die je meldde met een PB-tje. :D ;) :lol:

Ik verkoop letterlijk en figuurlijk hete lucht. Als je maar een goed verhaal hebt kan je iedereen alles wijsmaken. En als je dan verschil wilt horen, dan hoor je het ook. Placebo-effect anyone? Dan lees je op het forum: "Dat komt natuurlijk door het gebruik van zuurstof en de andere stoffen die de isolatie bevorderen... en natuurlijk het hoge capacitatieve veld!!!".

Of het om analoge of digitale signalen gaat, de consument wordt vanalles voorgehouden en van alle kanten genaaid. Als je een blue ray/HD/weetikveel speler koopt moet je er voor 100 Euro een gouden HDMI kabel bijkopen voor die 1,5 meter! De verkoper zegt "Tjsa, met zo'n set ga je niet op je kabels besparen?!". Als trotse consument koop je dan toch die kabel. Waarom? De nulletjes blijven nulletjes en de eentjes blijven eentjes. Dan dit weer: een netwerk kabel met een strijkijzer mantel... 500 Dollar. Pffff!!

Ik blijf erbij... Kwalitatief verschil tussen een signaalkabel van 10 Euro en 40 Euro: ja. Tussen een kabel van 40 euro en 150 euro: niets tot nihil. Het enige wat je er echt op kan winnen zijn dingen als garantie... en mocht je je kabel ooit eens gebruiken om een haai binnen te halen als je weer eens MacGyvertje aan het spelen bent, dan heb je een grotere kans dat de kabel heel blijft.

Iedereen moet zijn eigen keuzes maken, maar na dit voorbeeld is voor mij de discussie af. Ik heb mijn punt gemaakt.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Haico op 23 jun 2008, 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Cassette Culture Studio
■ (mijn computer is een zwart dooske)
Haico
onverlaat

Berichtdoor RUIS op 23 jun 2008, 18:17

Toch heeft Placebo een goeie sound soms.
De meest irritante versterker van heel Europa - Wombatboter

Dat was RUIS z'n schuld! - QuoVadis
RUIS
moderator

Berichtdoor Thunder op 23 jun 2008, 18:18

Hij is leuk. Die technische termen geloof ik allemaal wel en sla ik meestal snel over maar dat dat van die kabellengte geen alarmbel liet rinkelen begrijp ik inmiddels thuis aangekomen nog steeds niet. :lol:
Thunder

Berichtdoor RUIS op 23 jun 2008, 18:19

Ondanks wat je nu zegt, Haico. Ik zou er toch graag eentje bestellen voor bij m'n luchtgitaar.
De meest irritante versterker van heel Europa - Wombatboter

Dat was RUIS z'n schuld! - QuoVadis
RUIS
moderator

Berichtdoor AmericanIdiot op 23 jun 2008, 18:38

:worship: :worship: :worship:

No further comment.

:worship: :worship: :worship:
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Eden D410XST D210XLT
Trace Elliot V-Type Preamp Crown XTi1000
AmericanIdiot

Berichtdoor Stinky op 23 jun 2008, 19:21

JIJ STONK ER OOK IN STINKY!! Je zit wel te lachen maar jij was de eerste die je meldde met een PB-tje.

ja hallo, moet ik helemaal inburgeren en assimileren en dan doe ik dat en is het weer niet goed??!?
ik zie gewoon het woord "gratis" staan en als elke andere rechtgeaarde vinger-in-de-dijk dutchboy reageer ik dan meteen....zonder verder na te denken of te lezen.

Rita zou anders trots op me zijn hoor, Haico.... :whistle:
Stinky

Vorige paginaVolgende pagina
Vorig onderwerp Volgend onderwerp

Keer terug naar Overig