Niels schreef:Ja, de achternaam klopt zo wel zo'n beetje. Heb hem op de eerste EBD zien spelen en dat was inderdaad helemaal top!
edit: heb hier nog wel het programmaboekje van toen liggen. Ik kan wel even een scan maken als je dat wilt.
In 1983, he was invited to play with Toots Thielemans. Since then he has performed with Jaco Pastorius, Mike Stern, Eff Albert, Claudio Mattone... and more recently with The Erwin Vann Trio and KD's Basement Party, just to name a few.
In 1988, he started teaching at the Brussels Conservatory.
He has also taught several Master Classes abroud - In France, Spain, India, Holland and Switzerland.
Lazy B. schreef:Niels schreef:and more recently with The Erwin Vann Trio and KD's Basement Party, just to name a few.
Pff, allemaal nooit van gehoord.
dombolo schreef:ben nog iets vergeten ,voor zover ik weet geeft hij les in tilburg en is een van de spillen van aka moon
Lazy B. schreef:Ooit iemand wel eens van deze Vlaamse bassist met de onuitsprekelijke naam gehoord? Ik heb hem eens op zien treden tijdens een Jaco Pastorius tribute concert en was flabbergasted (schrijf je dat zo?) van 's mans kunsten. Verder heb ik nooit meer iets van hem vernomen. Kent iemand hem? Weet iemand in welke band 'ie speelt? Weet iemand of 'ie wel eens in Nederland optreedt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten