Michel Hatzigeorgiou

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!

Michel Hatzigeorgiou

Berichtdoor Lazy B. op 21 sep 2004, 10:37

Ooit iemand wel eens van deze Vlaamse bassist met de onuitsprekelijke naam gehoord? Ik heb hem eens op zien treden tijdens een Jaco Pastorius tribute concert en was flabbergasted (schrijf je dat zo?) van 's mans kunsten. Verder heb ik nooit meer iets van hem vernomen. Kent iemand hem? Weet iemand in welke band 'ie speelt? Weet iemand of 'ie wel eens in Nederland optreedt?
Lazy B.

Berichtdoor Q. op 21 sep 2004, 11:10

Nooit van gehoord, maar flabbergasted is goed :).
Weet je wel zeker dat je de achternaam helemaal goed onthouden hebt dan?
Q.
moddergegeten

Berichtdoor Dirk op 21 sep 2004, 15:11

Michel Hatzigeorgiou

Als ie zich dan voorstelt is volgens mij de verleiding om gezondheid te zeggen, (of op z'n vlaams: U niest...) vrij groot
Music is Endless
Dirk
a.k.a. Paul

Berichtdoor Niels op 21 sep 2004, 17:58

Ja, de achternaam klopt zo wel zo'n beetje. Heb hem op de eerste EBD zien spelen en dat was inderdaad helemaal top! :D

edit: heb hier nog wel het programmaboekje van toen liggen. Ik kan wel even een scan maken als je dat wilt.
Niels
webmaster

Berichtdoor Lazy B. op 21 sep 2004, 20:23

Niels schreef:Ja, de achternaam klopt zo wel zo'n beetje. Heb hem op de eerste EBD zien spelen en dat was inderdaad helemaal top! :D

edit: heb hier nog wel het programmaboekje van toen liggen. Ik kan wel even een scan maken als je dat wilt.

ja, ik ben wel benieuwd

maar ik ben vooral nieuwsgierig in welke band die gast tegenwoordig speelt en of 'ie wel eens in ons land optreedt
Lazy B.

Berichtdoor Lazy B. op 21 sep 2004, 20:24

Dirk schreef:Michel Hatzigeorgiou

Als ie zich dan voorstelt is volgens mij de verleiding om gezondheid te zeggen, (of op z'n vlaams: U niest...) vrij groot

'k geloof dat 'ie een griekse vader had/heeft, vandaar
Lazy B.

Berichtdoor gilles op 21 sep 2004, 21:10

klinken griekse vaders alsof ze verkouden zijn dan? :|
Carpe Diem
gilles
BASStaard

Berichtdoor Niels op 21 sep 2004, 21:14

Even gezocht en boekje gevonden.. :D

Ik heb hier geen scanner, maar zou hem eventueel morgen op mijn werk even kunnen scannen. Het is niet zo heel veel (1 kolom op een A5je) en hier wat info waar je misschien naar op zoek was:

In 1983, he was invited to play with Toots Thielemans. Since then he has performed with Jaco Pastorius, Mike Stern, Eff Albert, Claudio Mattone... and more recently with The Erwin Vann Trio and KD's Basement Party, just to name a few.
In 1988, he started teaching at the Brussels Conservatory.
He has also taught several Master Classes abroud - In France, Spain, India, Holland and Switzerland.
Niels
webmaster

Berichtdoor Lazy B. op 23 sep 2004, 09:03

Niels schreef:
and more recently with The Erwin Vann Trio and KD's Basement Party, just to name a few.

Pff, allemaal nooit van gehoord.
Lazy B.

Berichtdoor Niels op 23 sep 2004, 17:12

Hehe, ik ook niet.. :D

Ik had hem vandaag trouwens nog meegenomen om in te scannen, maar ik kreeg het niet voor elkaar. De pc die naast de scanner staat was waarschijnlijk kapot.
Niels
webmaster

Berichtdoor dombolo op 25 okt 2004, 22:50

die gast is niet vlaams. hij is waals van griekse afkomst. hij speelde zelfs de bouzouki voor hij op bas begon hij was een van de eerste bassisten in belgie die fretless op hoog niveau speelde.
dombolo

Berichtdoor dombolo op 25 okt 2004, 22:53

ben nog iets vergeten ,voor zover ik weet geeft hij les in tilburg en is een van de spillen van aka moon
dombolo

Berichtdoor rendering_rebel op 26 okt 2004, 13:30

Lazy B. schreef:
Niels schreef:
and more recently with The Erwin Vann Trio and KD's Basement Party, just to name a few.

Pff, allemaal nooit van gehoord.

KD is Kruder and Dorfmeister geloofik
Soort van jazztloungemuziek :D
Trespassers in Stereo
If video games influenced us, the Pacman generation will be running in dark rooms, eating pills and listening to repetitive music...
rendering_rebel

Berichtdoor Lazy B. op 26 okt 2004, 13:39

dombolo schreef:ben nog iets vergeten ,voor zover ik weet geeft hij les in tilburg en is een van de spillen van aka moon

guess you're right:
http://www.jazzinbelgium.org/groups/akamoon.htm
Lazy B.

Re: Michel Hatzigeorgiou

Berichtdoor Bass42 op 05 nov 2004, 10:03

Lazy B. schreef:Ooit iemand wel eens van deze Vlaamse bassist met de onuitsprekelijke naam gehoord? Ik heb hem eens op zien treden tijdens een Jaco Pastorius tribute concert en was flabbergasted (schrijf je dat zo?) van 's mans kunsten. Verder heb ik nooit meer iets van hem vernomen. Kent iemand hem? Weet iemand in welke band 'ie speelt? Weet iemand of 'ie wel eens in Nederland optreedt?

Hij speelt in Aka Moon. ( www.akamoon.com) Ik heb hun op het NSJ 2003 voor het eerst gezien, daarna nog een keer in Gouda en in Rotterdam zien knallen! Echt een te gekke bassist. Wel een hoog Pastorius gehalte....Maar dat went

Als je de kans krijgt, check hen ff. :shock:
It's all in the fingers....
Bass42

Volgende pagina
Vorig onderwerp Volgend onderwerp

Keer terug naar Overig