Wat is je nieuwste bass gear? #2

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23028
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Die dus. En een nieuwe Fender kabel.
Bijlagen
image.jpg
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Angelo schreef:Die dus.
Hij is fraai! :jam:
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23028
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Dat vond zelfs mijn dochter, haha.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

@Angelo: Heel strak gezet, zoals het nu lijkt! :) Waar?


Voor mij ook iets nieuws:
Afbeelding
klik voor info

Een Audio Technica ATH-M40x! Die Philips Citiscape van een tijdje geleden viel zo smerig tegen qua geluid en had al direct van het begin kuren met de TRRS-plug en de volumeregelaar (nooit weer, die onzin in een kabel!). Nu dus maar eens weer wat geld neergeteld voor een fijne koptelefoon die ook erg prettig werkt bij opnemen :)

Heel fijn en super-eerlijk geluid; je hoort echt dat dit een andere prijsklasse is, erg veel detail in de muziek en heldere weergave. Ik word hier heel blij van!
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Haico

Bericht door Haico »

Die is fijn!
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23028
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Rieno schreef:@Angelo: Heel strak gezet, zoals het nu lijkt! :) Waar?
Binnenkant van mijn linkerpols.
Rieno schreef: Voor mij ook iets nieuws:
Afbeelding
klik voor info

Een Audio Technica ATH-M40x! Die Philips Citiscape van een tijdje geleden viel zo smerig tegen qua geluid en had al direct van het begin kuren met de TRRS-plug en de volumeregelaar (nooit weer, die onzin in een kabel!). Nu dus maar eens weer wat geld neergeteld voor een fijne koptelefoon die ook erg prettig werkt bij opnemen :)

Heel fijn en super-eerlijk geluid; je hoort echt dat dit een andere prijsklasse is, erg veel detail in de muziek en heldere weergave. Ik word hier heel blij van!
Ziet er comfortabel uit - AT levert toch wel leuk spul. Ik heb in december een AKG K495 gekocht, ook een fijn apparaat (maar wel weer net ietsje duurder).
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

De plek op je lichaam was me duidelijk :lol: Ik bedoelde meer welke shop. En die AKG ziet er ook fijn uit, wel een stuk duurder ook. Noise Cancelling heb ik trouwens erg weinig mee, het sluit me teveel af ofzo.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23028
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Die NC is vooral handig als de kinderen TV zitten te kijken, als ik alleen ben staat ie uit.

Tattoo komt van Marty's Tattoo hier in Best, 'al 17 jaar een begrip' ;)
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Een kast...

Afbeelding

De bassen stonden eigenlijk in die hoek in een gitaarrek maar omdat de deur vaak openstaat zodat de binnennijnsels naar buiten kunnen stonden ze op de tocht. niet zo handig natuurlijk. Dus gezocht naar een kast die precies dat klein beetje quircky en geleefde uiterlijk had wat ik zocht. En nu een prachtig tocht vrij gitaarrek.

Afbeelding
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11912
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

saf schreef:Een kast...

Afbeelding

De bassen stonden eigenlijk in die hoek in een gitaarrek maar omdat de deur vaak openstaat zodat de binnennijnsels naar buiten kunnen stonden ze op de tocht. niet zo handig natuurlijk. Dus gezocht naar een kast die precies dat klein beetje quircky en geleefde uiterlijk had wat ik zocht. En nu een prachtig tocht vrij gitaarrek.

Afbeelding
Wat een goed idee! :)
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23028
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

:dance: Goed gedaan, molenaartje!
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

Onderweg ...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Deze eens testen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Bericht door basloze fret »

Vet ding die MXR Phase 99 denk ik! Nog nooit gezien. Ik heb zelf de Phase 90 '74 Vintage RI. Je moet er alleen wel een buffer voor zetten, dat scheelt enorm qua geluid en volume.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

IMAG0960.jpg
Van mijn lief gekregen, vanmiddag bij Sonora in Terneuzen.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Plaats reactie