Wat is je nieuwste bass gear? #2

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10846
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Tja, ik ken de historie wel en die hals is niet recht ;)
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Bericht door viersnaar »

Knipoog? Dus wél recht, of toch niet?
Verklaar je nader... wellicht wil BarryBarian ook weten hoe de vork in de steel zit.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10846
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Dan mag hij mij wel een PM sturen, dat hou ik liever van het forum af.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
kiwi
Berichten: 641
Lid geworden op: 13 mei 2010, 14:47

Bericht door kiwi »

Nou ben ik ook wel benieuwd, want die bas is mij volgens mij ook ter ruil aangeboden door Joshua.
Lijkt mij niet dat hij de zaak zit te flessen??
Gebruikersavatar
bobbelmans
Berichten: 3931
Lid geworden op: 30 mei 2007, 10:27

Bericht door bobbelmans »

Joey schreef:Dan mag hij mij wel een PM sturen, dat hou ik liever van het forum af.
Te laat Joey.
face down in the dirt
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Wel wat gek om het dan überhaupt te noemen idd, da's nie handig nie..
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10846
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Laat ik het dan anders zeggen ; ik wil hier niet te veel in detail treden.
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Back on topic:

Afbeelding
Deze middag viel hij op de mat. Bunnen een week vanuit de US. Not bad.
Leuk pedaal, maar erger me er nu al aan dat de aansluitingen aan de zijkant zitten.. Wanneer snappen die jongens nou eindelijk dat dat helemaal niet handig is?
Gelukkig is het geluid deze kleine irritatie waard. pfff, belachelijk goed pedaaltje. Van subtiel (waar ik hem voor ga gebruiken) tot kitschie veel te veel (ook leuk).
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Hoeveel pedalen heb je nu al?
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
a-j
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jun 2013, 15:52

Bericht door a-j »

@SpcMnk: Kun je uitleggen waarom dat niet handig is?
Dit is bedoeld als serieuze vraag trouwens. Mijn hersencel staat schijnbaar stil, want ik kan niet op mogelijke redenen komen. In het uitgangspunt dacht mijn cel dat het juist handig was omdat wat extra breedte fijn was voor mensen met brede schoenen :jam: , en extra diepte ervoor zorgt dat pedalen verder weg komen te staan.
Ach, uit balans raken en op je snuffert vallen is misschien ook wel :jam: - wie weet. :lol:
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7925
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Bericht door BassKees »

Het was beter als SpcMnk schreef:Wanneer snappen die jongens nou eindelijk dat dat voor mij helemaal niet handig is?
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23318
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Dan kom je snel uit bij custom pedaaltjes laten maken.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Muziekschuur schreef:Hoeveel pedalen heb je nu al?
Oh, dat valt wel mee KLIK Voor een geupdate lijstje. En daar staan er nog twee van te koop...
BassKees schreef:
Het was beter als SpcMnk schreef:Wanneer snappen die jongens nou eindelijk dat dat voor mij helemaal niet handig is?
Dank voor de aanvulling/verduidelijking van mijn uitspraak.

@a-j
Hieronder was mijn plankje tot voor kort (excuus voor de donkere foto). De Agro, Octamizer en Filter twin hebben plaats gemaakt voor een Space Echo, en die heeft net als de andere twee pedalen die er nu op zitten (3leaf proton en Aguilar Compressor) alles aan de achterkant zitten. De MXR Chorus is dus het enige pedaal wat de pluggen aan de zijkant heeft en neemt dus meteen de grootste footprint in (op die van de Space Echo na..).
Afbeelding
De muziek die ik maak vraagt er niet om gedurende nummers op de pedalen te springen. Een pedaal staat een heel nummer (of Set) aan. Springen op een knop hoef ik dus niet. En tussen de nummers door heb ik tijd genoeg om met mijn brede poten goed te mikken en een knopje in te klikken. ookal zijn de Aguilars breed genoeg om niet per ongeluk meerdere pedalen tegelijkertijd in te drukken als je ze strak tegen elkaar zet.
Pluggen aan de achterkant maken dat ik meer pedalen op een Nano kan plakken... vandaar
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Nou. tip voor je: Aguilar heeft ook net een bas chorus uitgebracht met de pluggen aan de achterkant. ;) Past mooi bij de rest van je board.

Afbeelding
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Ongeveer 12 uur nadat ik de mxr bestelde kwamen ze met die op de proppen... had ik dat geweten dan had ik gewacht. Maar, ik ben niet ontevreden.
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Plaats reactie