Stage outfits....

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Basvarken schreef: Voor nieuwe kan ik doorgaans goed slagen op de dames afdeling. :finger: Die hebben op een of andere manier wel flared jeans. :yes:
Ja voor een Woodstock set was ik ook op zoek, uiteindelijk ben ik met een leren broek tevreden, maar had ik een back-up flared, maar inderdaad ook dames, het enige irritante is dat die sluiting andersom zit ;)

On topic:
Afbeelding
Janis Joplin setje met m'n nieuwe Precision!

Afbeelding
Santana in een Kaftan met m'n vioolbasje :P
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
Basvarken
Berichten: 7420
Lid geworden op: 01 dec 2005, 22:49

Bericht door Basvarken »

Dirk schreef: maar had ik een back-up flared, maar inderdaad ook dames, het enige irritante is dat die sluiting andersom zit ;)
Bij de meeste broeken niet hoor. Althans, geeneen die ik heb.
Proost!

The Gibson Bass Book bestellen?
https://www.thegibsonbassbook.com
Gebruikersavatar
Aardbei
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 aug 2014, 10:15

Bericht door Aardbei »

Helemaal mee eens basvarken. Je moet niet in je alledaagse kloffie t podium beklimmen.
Onbereikbare doelen, die gaan zo lekker lang mee.
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Aardbei schreef:Helemaal mee eens basvarken. Je moet niet in je alledaagse kloffie t podium beklimmen.
+1!

Maar vooral ook dat het een enigszins aangedikte voortzetting moet zijn van waar je je dagelijks comfortabel in voelt.
Anders wordt het inderdaad een verkleedpartijtje en krijgt het imho iets potsierlijks. Tenzij dat je doel is, natuurlijk.
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Dirk schreef:
Basvarken schreef: Voor nieuwe kan ik doorgaans goed slagen op de dames afdeling. :finger: Die hebben op een of andere manier wel flared jeans. :yes:
Ja voor een Woodstock set was ik ook op zoek, uiteindelijk ben ik met een leren broek tevreden, maar had ik een back-up flared, maar inderdaad ook dames, het enige irritante is dat die sluiting andersom zit ;)

On topic:
Afbeelding
Janis Joplin setje met m'n nieuwe Precision!

Afbeelding
Santana in een Kaftan met m'n vioolbasje :P
Absoluut fantastisch!!!
Kijk, daar hou ik nou van.... Nou vraag ik me af... Dikzak die ik ben (inmiddels)... Wat je me aan zou raden... Ik zat te kijken bij Stetson hoeden.... Ik heb ook nog m'n blauwe VN helm en m'n legerboots... Misschien moet ik zo'n legerbroek aantrekken en die dan oranje of roze wassen.....

Hier een voorbeeld: Alleen vind ik em een beetje nah.....

Afbeelding
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Haico

Bericht door Haico »

Als je als metalband iets kleurigs aandoet, dan wordt dat direct als een gimmick gezien. En dat is helaas niet altijd positief... Maar zwart hoeft niet gelijk te staan aan saai. Er is meer dan een zwart bandshirt en een spijkerbroekie... :D
1623344_738175579540362_1547528723_n.jpg
1794549_760966403927946_220323228_n.jpg
1798111_742285385796048_1913923394_n.jpg
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Tsjah in de rock 'n roll set ga ik ook altijd voor zwart:

Afbeelding

Voor de akoestische set met m'n bandje zelfs ooit een colbertje :o maar dat is ook een leren jasje geworden de laatste keer... Dit was in het theater, rock festivallekes mogen best een ander tintje, toch? ;)
Afbeelding

Ik vind het heel lastig om te zeggen wat 'goed' is of 'hoort' ik voel me er prettiger bij als we een beetje een plaatje neerzetten met de band: Woodstock = Woodstock en met mijn eigen bandje is het ofwel 'stoere' rock 'n roll of akoestische nummers, dus mogen daar ook weer aparte outfits op verzonnen. Tsjah, beetje ijdel misschien, maar haal er altijd wel voldoening uit als een plaatje klopt, ook bij andere bands...


Edit: qua looks vind ik de jaren 70 altijd wel tof: grote kraagpunten, heb ook een PTT-jasje wat ik wel eens aanheb. Verder jaren 90 grunge: ruitblouse en afgescheurde mouwen van shirt en/of blouse... Er is zoveel keuze... Overigens vind ik Stetsons wel heel cool, maar dat moet je staan; mijn hoofd is niet zo goed bestand tegen hoeden zo blijkt haha (maat dikke-kop-61) ook subtiele westernblouses vind ik wel wat hebben, maar anderen walgen daar weer van. Het is gewoon heel persoonlijk en zoals eerder al gezegd: een uitvergroting van degene die je toch al bent is geen slecht uitgangspunt.
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Top.... Ik ben ...... persoonlijk..... normaal.... niet zo'n kleding type.... Maar de muziek die ik speel is (die ik zelf schrijf) funk achtig en daarbij horen van die vage gekke outfits zoals Bootsy Collins deed en doet... Mijn bandje is nogal ZZ-top achtig dus.... Dat moet wat stoerder.... Maar we komen er wel... Vrouwelijke zangeres, dus moet ook wel een beetje bij haar outfit passen...

Thanks...

Tot zover moi...

Maar nieuwe inzendingen zijn zeker welkom... :D
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15133
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Muziekschuur schreef:Vrouwelijke zangeres
Inderdaad, sinds de Oostenrijkse overwinning op het songfestival loont het tegenwoordig de moeite om het geslacht van je zangeres te vermelden :mrgreen:
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Afbeelding

Scheermesjes en make up.... Het ideale cadeau voor de vrouw!!
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Afbeelding

Ken ook...!
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
a-j
Berichten: 480
Lid geworden op: 22 jun 2013, 15:52

Bericht door a-j »

Afbeelding

.

Ken ook...
...en Barbie ook! :wink: :D
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

:shock:
:D
:shock:
:oops:
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

The barbie effect on dudes:

Afbeelding
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
john5
Berichten: 89
Lid geworden op: 29 aug 2014, 11:44

Bericht door john5 »

kekke stage-outfit.
Plaats reactie