Gezien op 2de hands, Marktplaats, ... enz versterkerafdeling

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
A-lex
Berichten: 4167
Lid geworden op: 10 dec 2009, 19:49

Bericht door A-lex »

standby terug op de originele plaats ?
is gewoon idioot....
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true."
persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
Erwin1983
Berichten: 331
Lid geworden op: 30 nov 2013, 18:06

Bericht door Erwin1983 »

dr. Bassvibes schreef:"Je bent al jaren op zoek naar een vintage Ampeg SVT, totdat je plots deze op marktplaats ziet staan. Na heel lang sparen denk je dat je er nog niet bent, maar dan zie je de prijs! Je belt de verkoper om een afspraak te maken om het beest uit te proberen. Daar aangekomen blijkt de verkoper een ontzettend aardige gast te zijn die je netjes een kop koffie geeft na je lange auto rit. Je prik de versterker in, zet hem aan, begint te spelen en WAUW. Alles wat je ooit hebt gezocht! De verkoper vraagt wat je er van vindt en of je hem mee wil nemen... Weet je wat? Ik laat hem staan, je advertentie was zo schreeuwerig."

Oftewel, als ik het geld zou hebben en ik zou een praktisch nut voor dit bakbeest hebben dan zou ik het wel weten. :)
Het is dat ik er een heb anders had ik hem ook opgehaald!
Prijs is, naar mijn inziens, erg oké!
Ik heb een tijdje terug een oude 810 van deze man overgenomen. Hij is inderdaad erg aardig en behulpzaam! En ja, koffie zat er ook bij
Gebruikersavatar
Rob66
Berichten: 438
Lid geworden op: 05 jul 2006, 22:17

Bericht door Rob66 »

Ik zou ook zooooo vreselijk graag een SVT top (welke versie dan ook) en een 8x10 willen bezitten en bespelen :jam: maar ik ben dat gesleep met zware spullen zoooo zat. :oudezak:
Fender American DeLuxe V Jazz bas
Pearl Jazz bas
Contrabas
Harley Benton PJ-75 OW Vin­tage Series bass
Markbass CMD 121p combo
Markbass LM tube
2 x Ampeg SVT210av
Zoom MS-60b
Roland Micro Cube RX
Fender FXA2 in-ear monitor
Shure PSM300 wireless
Gebruikersavatar
Chino
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 nov 2008, 13:19

Bericht door Chino »

Rob66 schreef:Ik zou ook zooooo vreselijk graag een SVT top (welke versie dan ook) en een 8x10 willen bezitten en bespelen :jam: maar ik ben dat gesleep met zware spullen zoooo zat. :oudezak:
Ik zou als je het graag wilt dat gesleep echt voor lief nemen. En sowieso er wordt hier op het forum zoveel gezeurd over sjouwen. Ik heb tijdens de laatste tour die ik speelde het sjouwen nooit een probleem gevonden. Ik tilde altijd mijn eigen buizen top en cab. Waar mogelijk samen met een ander bandlid. Altijd blij als mijn versterking weer klaar stond met het heerlijke geluid.
Het is zwaarder dan dat nieuwe spul, maar hoeveel moet je nu echt ermee sjouwen? auto in, auto uit, naar podium, terug naar auto en dan weer uit de auto.

Ik zou echt gaan voor die svt als je die eigenlijk wel wilt, want je gaat heel blij worden als je erover speelt.
Gibson LP Junior Tribute DC bass - Epiphone Rivoli ‘97 - Contrabas - Orange AD200B - Ampeg Heritage 810E

Bands:
Them Dirty Dimes
Jonathan Rhodes
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

ja hallo Chino, heb net je foto's bekeken en jij bent nog poepie jong man! :mrgreen:
makkelijk lullen dan over dat slepen...toen ik jong was, sleepte ik me ook willens en wetens een breuk, enkel omdat het zo cool uitzag die grote Ampeg.....

en het wordt ook nog eens hééééél anders als je elk weekend 2 of 3 keer speelt dus ik zou zeggen, we spreken mekaar over 15 jaar weer eens.
kijken hoe je er dan over denkt.... :oudezak:


:wink:
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

Stinky schreef:ja hallo Chino, heb net je foto's bekeken en jij bent nog poepie jong man! :mrgreen:
makkelijk lullen dan over dat slepen...toen ik jong was, sleepte ik me ook willens en wetens een breuk, enkel omdat het zo cool uitzag die grote Ampeg.....

en het wordt ook nog eens hééééél anders als je elk weekend 2 of 3 keer speelt dus ik zou zeggen, we spreken mekaar over 15 jaar weer eens.
kijken hoe je er dan over denkt.... :oudezak:


:wink:

+1
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Chino
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 nov 2008, 13:19

Bericht door Chino »

Haha :lol:

Wellicht, de tijd zal het leren. :wink:
Gibson LP Junior Tribute DC bass - Epiphone Rivoli ‘97 - Contrabas - Orange AD200B - Ampeg Heritage 810E

Bands:
Them Dirty Dimes
Jonathan Rhodes
Yorin
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 mei 2015, 22:07

Bericht door Yorin »

2 Glockenklang Take Fives te koop!

Ik ben groot fan van Glockenklang, en de Take Five kom je nauwelijks tot niet tweedehands tegen. Het is een lichtere uitvoering van de normale quattro. Volgens enkele heeft deze versie wel iets minder laag maar goed, hij is wel 20kg lichter.

Hij staat verstopt onder speakers, en hoogste bod tot nu toe is maar 400. Hmm..
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Richtprijs 800 per stuk staat er. Die 400 is gewoon een kutbod van een lamlul.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
donk
Berichten: 540
Lid geworden op: 13 aug 2009, 16:01

Bericht door donk »

Die zijn van Jasper van Human Demise. Hij stopt ermee en verkoopt al z'n baszooi.

https://www.marktplaats.nl/verkopers/2897292.html
Gebruikersavatar
donk
Berichten: 540
Lid geworden op: 13 aug 2009, 16:01

Bericht door donk »

Deze meneer denkt goud in handen te hebben:

https://www.2dehands.be/muziek/muziek-ac ... 44722.html
Gebruikersavatar
donk
Berichten: 540
Lid geworden op: 13 aug 2009, 16:01

Bericht door donk »

Altijd in 'n rookvrije ruimte gestaan:

https://link.marktplaats.nl/m917165328
Gebruikersavatar
D@ninja
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jul 2008, 21:10

Bericht door D@ninja »

Bolobass schreef:Richtprijs 800 per stuk staat er. Die 400 is gewoon een kutbod van een lamlul.
Als het per stuk is vind ik het nog niet zo slecht, vind persoonlijk 800 per stuk wel erg ambitieus....
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Bij een nieuwprijs van €1400?
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Yorin
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 mei 2015, 22:07

Bericht door Yorin »

donk schreef:Altijd in 'n rookvrije ruimte gestaan:

https://link.marktplaats.nl/m917165328
Wel vreselijke instagram foto's ...
Plaats reactie