TR/GZ: Aguilar Filter Twin nieuwe uitvoering voor de oude...

Ben je op zoek naar een bassist of wil je van je versterker af? Plaats hier een bericht!
Forum regels
- Begin de titel van je advertentie met AANGEBODEN, GEZOCHT (GZ), TE RUIL (TR) of TE KOOP (TK) anders wordt hij zonder berichtgeving verwijderd! .
- Niet meer dan 3 advertenties per persoon. Als je meer artikelen wilt verkopen zet ze dan in 1 advertentie.
- Alleen muziekgerelateerde onderwerpen.
- Niet voor commerciële doeleinden gebruiken.
- Niet 'bumpen' zolang je nog een advertentie op de eerste pagina hebt staan.
- Duidelijke titels (dus geen 'grote opruiming').
- Bij voorkeur een prijs in het onderwerp.
- Verwijder je advertentie als hij niet meer actueel is!
- Advertenties worden na twee maanden automatisch verwijderd.

Advertenties die niet aan de regels voldoen / regels overtreden kunnen zonder kennisgeving verwijderd worden. Neem voor advertentiemogelijkheden contact op met arjen.

www.basgitaarforum.nl biedt slechts de mogelijkheid tot het plaatsen van advertenties. De afhandeling van transacties geschiedt geheel op eigen risico. basgitaarforum.nl is op geen enkele manier aansprakelijk voor schades, verlies, (financiële) malversatie enz.

TR/GZ: Aguilar Filter Twin nieuwe uitvoering voor de oude...

Berichtdoor SpcMnk op 01 aug 2014, 01:04

Oke, dit is wellicht een vreemd ruil verzoek, maar here he goes:
Ik heb een Aguilar Filter Twin uit de nieuwe serie, dus met de net iets kleinere behuizing zodat alle pluggen goed passen. Graag zou ik een Filter Twin willen met de oude behuizing :facepalm: Dus eentje waar niet alle pluggen even makkelijk op aan te sluiten zijn.. Heb jij er zo een, en wil je liever de nieuwe uitvoering; PB :).
Mijn pedaal is in erg onberispelijke conditie en zou dus ook graag willen ruilen voor een model wat (nagenoeg) onberispelijk is.

Afspreken voor een ruil kan ergens in de driehoek Eindhoven, Nijmegen, Roermond.
"Moving slow, in my lowest gear"
SpcMnk

Keer terug naar Aangeboden / Gezocht