Regels voor de commerciële hoek

Dit subforum is uitsluitend bedoeld voor de commerciëlen onder ons om de leden van BGF op de hoogte te houden van nieuwe ontwikkelingen en producten.
Plaats reactie
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Regels voor de commerciële hoek

Bericht door Niels »

Regels voor 'De commerciële hoek'
Het doel van Basgitaarforum.nl is om een informatieve, leerzame en vooral leuke omgeving te zijn voor (toekomstige) bassisten in het Nederlandse taalgebied. Iedereen die zich interesseert in dit onderwerp is hier van harte welkom. Voor 'de commerciëlen' onder ons hebben we dit subforum ingericht, zodat zij een 'eigen plekje' hebben, met een paar extra regels:
  • Je mag op het hele forum berichten plaatsen, maar het is niet de bedoeling om buiten dit subforum je diensten of producten aan te prijzen. Inhoudelijk reageren op een vraag over jouw product/merk in een ander subforum is dus prima, maar zorg dat het inhoudelijk en relevant is. We zullen hier strenger op letten dan voorheen, om de scheiding duidelijk te houden.
  • Maak duidelijk wie je bent. Registreer je dus niet als 'anoniempje123', maar onder met je merknaam of echte naam. Stuur even een PM met je bedrijfsnaam, echte naam, contactgegevens, KvK etc naar Arjen: dan krijg je de status van een 'commercieel account'. Dat is voor iedereen die je berichten leest wel zo duidelijk en nodig om onderwerpen in dit subforum te kunnen plaatsen.
  • Als je hier een onderwerp plaatst willen we graag dat je er in ieder geval een beetje werk van hebt gemaakt. Alleen een linkje naar je nieuwe product neerzetten is niet de bedoeling: geef wat meer informatie, kopieer het persbericht of plaats er een fotootje bij. Bassisten zijn namelijk een lui volkje en willen niet doorklikken naar je site, maar alle info gewoon hier lezen.
  • Forumleden hebben de mogelijkheid om te reageren op de topics die geplaatst worden. Neem de moeite om je topic in de gaten te houden en te reageren op vragen: een forum is geen eenrichtingsverkeer namelijk. Zet daarom bij ieder onderwerp dat je opent het vinkje ' Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties' aan, dan vergeet je dit niet.
  • Een onderwerp dat je hier plaatst is direct zichtbaar voor iedereen. We houden ons wel het recht voor om onderwerpen te weigeren. Als dat gebeurt hoor je dat uiteraard even van ons.
  • Het hebben van een KvK-nummer, of voor de Belgen een geldig BTW-nummer/handelsregister is verplicht
Basgitaarforum.nl is een non-profit platform. We hebben beperkte reclame in de vorm van banners waarmee we de onkosten voor o.a. de hosting dekken. Mocht je hier ook willen adverteren en een banner willen kopen dan kan dat. Deze zijn prima betaalbaar, je bereikt er een zeer specifieke doelgroep mee en - misschien nog wel belangrijker - je ondersteunt er het forum mee. Neem voor wat info even contact op met Arjen.
Gebruikersavatar
laagislaag
Berichten: 370
Lid geworden op: 28 jan 2011, 12:23

Bericht door laagislaag »

Hey Niels,

ik kom hier al een poosje. Ik zou mijn lessen hier wel even willen adverteren. (Ik ben net verhuisd dus ben er sowieso nu even druk mee!).
Echter ik kom hier voornamelijk als normaal basgitaarminnend gespuis dat informatie wil en een beetje keuvelen over net nix. Als ik mij aanmeld.... ben ik dan overal gebrandmerkt te zien als "commerciele hond" ? Dan is t voor mij de moeite niet hoor.
Maar een berichtje met een linkje naar mijn site zou ik wel leuk vinden.

Chai.
Van der End (5), Hohner B2A V, Kawaii Sleekline (frestless, bestaat blijkbaar), Trace Elliot ftw, Contrabas, Macbook pro, Logic, en allerlei exotisch spul (Saz, Bendir, Harmonium, Quena, Sikus, Kaval, vandattum, fijn spul!)
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Ik heb je even de status van 'commerciële gebruiker' gegeven. Dat houdt in dat je hier een onderwerp kunt openen; verder niet. Alleen bij de gebruikers die hier echt commercieel zitten zullen we kijken hoe we dat doen (apart kleurtje ofzo, net zoals dat de moderators groen zijn).

Kun je nog even je gegevens per PM sturen? Dat willen we namelijk wel bijhouden.
Gebruikersavatar
laagislaag
Berichten: 370
Lid geworden op: 28 jan 2011, 12:23

Bericht door laagislaag »

Ok doe ik!
Van der End (5), Hohner B2A V, Kawaii Sleekline (frestless, bestaat blijkbaar), Trace Elliot ftw, Contrabas, Macbook pro, Logic, en allerlei exotisch spul (Saz, Bendir, Harmonium, Quena, Sikus, Kaval, vandattum, fijn spul!)
franklin heilijgers
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 dec 2009, 08:50

plaatsen topic baslessen

Bericht door franklin heilijgers »

Dag Niels,

Om de boel niet vol te laten lopen vind ik het prima om hier af en toe een post te doen i.v.m de baslessen die ik geef.
Laat even weten wat ik daar voor moet doen.
Gebruikersavatar
emilk
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 feb 2013, 19:26

Re: Regels voor de commerciële hoek

Bericht door emilk »

Ha Niels,

Graag zou ik hier ook mijn baslessen willen aanbieden. Moet ik daar een speciale permissie voor hebben?
no fuzz for uzz!!! 8)
waar een bas is is een weg :)
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19762
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Regels voor de commerciële hoek

Bericht door Rieno »

Niels is al tijden niet meer ons opperhoofd (zie laatste zin van de openingspost).

Je kunt het beste even een privébericht naar opperhoofd Arjen sturen: memberlist.php?mode=viewprofile&u=3564
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Plaats reactie