Ideas for my newest P anyone?

Zelfbouw, reparaties, afstellen en nog veel meer.
Plaats reactie
trabant
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 dec 2003, 15:10

Ideas for my newest P anyone?

Bericht door trabant »

https://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-i ... egend.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik hoop dat de link werkt,ben een notoire weinigposter ik lees wel veel op BGF.
Zojuist binnen via marktplaats een Legend P-bas in two tone sunburst voor €45 !
Graag jullie tips en suggesties voor evt ref. en andere mods.Weet iemand iets over dit merk? behalve dat het een koreaan is kan ik niets vinden.Kan hem v.w.gebroken poot nog ff niet over de ampeg pleuren maar onversterkt klinkt en speelt ze behoorlijk lekker.Wel ff wennen aan een behoorlijk chunky en ietwat brede neck.
Oh en wat voor(kleur) slagplaat zal ik er dan op zetten?
P.S dank aan alle doet het zelverts voor de besmetting met jullie virus,mijn vrouw is er erg blij mee(not).Kan iemand deze digifoob ook uitleggen hoe ik foto's moet plaatsen?wil graag mijn kudde aan jullie voorstellen.

Grtz en thanks,
Trabant
Gebruikersavatar
Overdrive
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 okt 2013, 14:30

Bericht door Overdrive »

zoekertje is al van de site af geloof ik.
Je upload de afbeelding best zelf ergens op een uploadsite en dan plaats je de link van de afbeelding zelf (niet de pagina) tussen twee "[img ] [/img ]" zonder spaties.
Gebruikersavatar
Hajvb
Van onderen!
Berichten: 5655
Lid geworden op: 20 jan 2008, 07:01

Bericht door Hajvb »

Idd even een account maken op Photobucket ofzo. En misschien het topic naar het DHZ gedeelte verplaatsen?

Afijn, wat kan je doen. Uiteraard alles wat je wilt :wink: Maar de meeste winst is in eerste instantie denk ik uit het vervangen van de potmeters en condensator te halen. Daarna wellicht de pickup, mechanieken en brug. Wat betreft slagplaat is mijn devies "tortoise als het kan!" en anders zwart, is ook mooi met een sunburst body.
Succes en mocht je vragen hebben geef je maar een gil!
Plaats reactie