"Fighter" elementen.. i.c.m deze p-bas?

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eric_wilson_is_fat
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 dec 2004, 22:29

"Fighter" elementen.. i.c.m deze p-bas?

Bericht door eric_wilson_is_fat »

Heeft iemand van jullie wel eens van "fighter" :jam: elementen gehoord? Dit zijn precision elementen.. de leeftijd kan varierend zijn van 30 jaar geleden tot nu...

Deze merknaam Fighter komt me echter niet bekend voor en ik vraag me af of het kwalitatief iets voorstelt.

Is iemand hier mee bekend?

Het gaat namelijk om het volgende, ik heb een vette precision gezien.. tenminste, dat denk ik.

Het is een zelfbouw in elkaar gezette bas met een fender nek, maar met onbekende body en hardware en dus de "welbekende" fighter elementen. De prijs is 399,- maar die vind ik te hoog.

Wat is een redelijke prijs voor een bass van deze leeftijd, deze elementen, en de onbekende body en hardware?

https://www.musicdeals.nl/gitaar-gebruikt.html en dan even naar beneden scrollen
Laatst gewijzigd door eric_wilson_is_fat op 29 okt 2005, 19:42, 4 keer totaal gewijzigd.
I tell ya 8)
Gebruikersavatar
The Mule
Alembic arbeider
Berichten: 4178
Lid geworden op: 09 mei 2004, 10:10

Bericht door The Mule »

Fighter pickups worden gemaakt door Mazda...

Afbeelding

...maar verder kan ik je helaas niet helpen :(
"Hij lachte uit de diepte waar de bassen wonen" - Simon Carmiggelt
Gebruikersavatar
eric_wilson_is_fat
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 dec 2004, 22:29

Bericht door eric_wilson_is_fat »

Wel aan gaaf autootje om je spullen in te vervoeren... 8)

Kan niemand me wat info geven over de bass? en of het een redelijke prijs is die ze vragen? :(
I tell ya 8)
Clunk
Berichten: 1363
Lid geworden op: 26 dec 2003, 19:06

Bericht door Clunk »

lijkt mij overpriced, en het heeft ook verders geen waarde als je hem doorverkoopt.

Vage semi-jazz body dinges bas
Maar als je echt nieuwsgierig ben, ga je em testen, en misschien klinkt ie wel zo gaaf dat ie het voor jou toch waard is...
Plaats reactie