linkshandige gitaren

Plaats hier berichten over alles wat met basgitaren en het bespelen van de basgitaar te maken heeft.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10781
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

RUIS schreef:Ik zou hem alleen niet als zesde of negende kopen...
:offtopic:
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
Jonas_
Berichten: 535
Lid geworden op: 13 okt 2009, 12:35

Bericht door Jonas_ »

Maak het jezelf gewoon makkelijk en begin met een rechtshandige bas. Mocht het echt niet werken dan kun je altijd nog overstappen! Als je op dit moment nog geen ervaring hebt met een instrument maakt het eigenlijk niks uit waar je mee begint. Je kan immers toch nog niks het is maar net wat je jezelf aanleert (of laat leren)
Frankenstein Jazz
Frankenstein Precision
Gebruikersavatar
Matthiias
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 mei 2010, 18:26

Bericht door Matthiias »

bedankt al (byna) allemaal :p
maar dit is trouwens ook niet mijn eerste bass ik speel al ong 3 jaar...
en ik heb niets tegen 2de hands bassen maar het probleem is wat dat niemand 2de hands linkshandige basgitaren verkoopt :s
lefty :D
Gebruikersavatar
Matthiias
Berichten: 96
Lid geworden op: 10 mei 2010, 18:26

Bericht door Matthiias »

nog een vraagje :)
verkopen ze in de piens veel linkshandige bassen?
lefty :D
Gebruikersavatar
MacDaion
10 voor taal
Berichten: 2061
Lid geworden op: 05 jan 2010, 16:38

linkshandige gitaren

Bericht door MacDaion »

Matthiias schreef: en ik heb niets tegen 2de hands bassen maar het probleem is wat dat niemand 2de hands linkshandige basgitaren verkoopt :s
Jawel, hoor:

Squier JP
Warwick Streamer

Het hele aanbod op https://www.tweedehands.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Misschien zijn er daar wel wat van verkocht, intussen.
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13376
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

MacDaion schreef:Warwick Streamer
Geplaatst op: 04/6/2010
Heb 'm destijds ook al eens gezien, en vond hem wel interessant maar niet voor die prijs. Lijkt me een berevette bas.
Ik zou best graag nog eens een Streamer Stage I willen hebben, liefst een 5 en eventueel een broad neck.
Plaats reactie