Check dit!
http://www.arnoudfaber.com
Is dat onze Arnoud? Die van de punkpaddle?!?!?! Ik weet niet wat ie stiekem allemaal doet in zijn vrije tijd, maar ik ben onder de indruk ende verliefd!:D
Jack schreef:Ik heb al heel wat dingen geroepen hier, maar dit is de 1ste keer dat ik in een onderschrift terecht kom..
PaddleBass site schreef:Geert Maesschalck, bassist te Vilvoorde België, is zeer actief bassist in het muzikale wereldje en heeft zelf het neusje van de zalm in huis als het gaat om exclusieve basgitaren. Hij speelt bas zoals de meesten er alleen van kunnen dromen. Zijn commentaar op de opname van Wytze:
Klinkt inderdaad erg goed, mooie punch, niet wollig en erg krokant.
Mag je toch heel trots op zijn, klinkt al onmiddellijk professioneel.
Mijn felicitaties (ook aan de bassist voor het mooie spel !)
Jack schreef:Ik heb al heel wat dingen geroepen hier, maar dit is de 1ste keer dat ik in een onderschrift terecht kom..

Peter schreef:Donders, dat ziet er strak uit Arnoud!!Soundsample geluisterd, en 't klinkt ontzéttend lekker. En zo'n eerste exemplaar in 't rood ziet er mooi uit, dat T-bird randje maakt 't wel af. Wel even wennen aan de headstock, maar desaltniettemin: goed bezig!
Gebruikers op dit forum: dasneus, Droombolus, elbajista en 3 gasten